KITARAN HIDUP MANUSIA

Tuesday, April 21, 2009 at 11:23 AM
MASA DALAM PERUT MAK

benda nie dalam bahasa inggeris dipanggil janin... (tp nie mmg aku.. time ni dah msk 9 bulan..)



MASA BAYI

nie lah aku time kecik2 dulu... sumpah comel...ish2....




MASA KANAK2

bapak huduh nye budak nie.. dah mcm anak indon mana ntah.....tp yg pasti bukan aku, sbbp rambut aku brown dan mata aku blue...sah nie mmg ank indon..



MASA MUDA

masa yg banyak melalai kan diri..semua benda nk buat... nk kawen 4 lah , nk rumah besar lah, nk keta besar lah, nk apa2 lah yg besar janji besar....(yg pasti pic atas nie muka sebenar aku)





MASA TUA

time nie lah mcm2 penyakit ada kencing manis, darah tinggi,darah kotor dan seangkatan dgn nye...time nie gak lah nk menunggu saat2 kematian..bak kata owang lama2 rumah kata pergi, kubur dgn tanpa segan silu nye dan ragu2 nye kata mari





SAAT2 KEMATIAN

benda yg plg menakut kan...semua amalan akan terputus yg tingal hanya nama.. tp yg pasti ni bukan kubur aku.... ni maybe kubur jiran aku..




*setiap yg hidup pasti akan mati, setiap yg mati pasti akan dibangkitkan, setiap yg dibangkitkan pasti akan dihisab, setiap dihisab pasti akan dipilih syurga ke neraka....
(pesanan ni dibawa khas dari jakarta)

0 comments