zaman muda2

Thursday, April 23, 2009 at 11:54 PM




































































*hahahahaha... kisah zaman2 muda... ada lg kew zaman nie??? rasa nye x dew kowt. semua owang ngn hal masing2. kalu kowang leh ingat semua nie. aku rasa aku respek n tabik ngn kowang. sbbp aku pown dah lupa semua benda2 nie. cuma ari ni jew aku cek pic2 yg lama2 so aku msk kan lah dalam blog aku. erm banyak dah berubah. yg dulu nye pendek menjadi tinggi , yg dulu ada kat melaka g cyber. yg x berubah pown ada gigi terkeluar still ada dari dulu sampai skrang..hahahah.. erm... aku nk minta maaf ngn kowang semua. selama ni aku banyak kutuk belakag2, rosak kan semua persahabatan kita semua sekali lah... arap2 kowang ingat lah benda2 nie..aku ada banyak nk tulis tp x tau nk tulis mcm na.. kalu rasa nk blk ke zaman dulu.. kita je leh wat....
btl kata owang setiap pertemuan pasti ada perpisahan , setiap perpisahan pasti ada ada pertemuan... selagi lagi aku nk minta ampun banyak2 dgn kowang!!!!!!
(dalam banyak2 pic tu aku rasa aku plg kacak. tima kasih)

0 comments