pesanan dari sorang perosak

Saturday, May 9, 2009 at 3:17 PM
susah sangat nk buat orang benci kita. dah mcm2 buat. x gak benci. pelik tol. arap2 ramai lah benci aku. mana x nye. aku dah banyak berubah. dari jahat kepada lg lg lg lg lg lg kuasa dua jahat. hebat, gempak, bergaya, smart lg apa erk ayat yg seankatan dgn nye. hahahaha.. kalu masa boleh berputar kembali aku rasa nk jadi kanak2. x dew masalah. yg ada masalah mak bapak kita. skrang bila dewasa banyak dah benda jahat aku wat. x tau smpat ke x bertaubat. erm. johor ko tunggu aku sampai..

si gigi separuh= ko nie dah lah x reti jaga diri. pandai2 lah jaga diri. aku sendiri pown x reti jaga diri. ingat mak bapak doh.. n cpl dgn owang yg sayang ko kkkkkkk ;)... ingat dalam wallet jgn letak rm 1. masjid menanti.. hahahahahah... apa2 pown bekalan ke dunia 2 beger. sundae idaman ko.. makan lah sampai lembam.. plz benci lah aku..... akhir kata jaga diri elok... doa2 kan hujan. ok???

si rendah= dah mcm utazah dah. bawa2 lah bersenyum. senyum tu satu sedekah. n pagar kan gigi ko supaya masuk dgn btl kedalam mulut.. hahahahaha.. aku rasa ko blk ipoh ko suwo owang lain anta.. aku x nk susah kan ko.. jaga diri. tinggi kan diri. tq sebab selalu dgr cite bodoh aku...

si pelari 100 meter ke mitc= ingat nie. ko nye ehem2. sayang ko selama lama nye. aku potong jari lah kalu dia x sayang ko. jgn lah gado2. n jagan jadi mcm aku. aku nie dah rosakkkkkkkkk ke alam maya. kalu ada masalah jew. sila2 lah buat amal ibadat k..

*merek semua ni amat lah pelikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

budak2 rumah aku= waklu!!!!! ari2 kita mesti kasi enjoyyyyyyyyyyyyyyyy k......


*kalu ada rasa x puas ati.. minta2 lah maaf... ciowwwwwwwwwww. lari dari masalah........ jeng

1 Responses to pesanan dari sorang perosak

  1. Myra Sham! Says:

    waklu !
    pelari pecut la sangat haha.
    hmmph !
    jaga diri !
    kitaorg ada !